Evenimente deosebite pt membrii Lyoness

          Denis (din Italia) m-a certat pt lipsa subiectelor Lyoness de pe blog si in special pt faptul ca nu am scris nimic despre Sensation. Cu toate ca Lyoness  ocupa aceeasi pozitie (dpdv material si sufleteste), am incercat sa fiu un exemplu, respectand dreptul Lyoness asupra a tot ce inseamna logouri, imagini, etc. Imi pare rau daca unii s-au impacientat din cauza aceasta.🙂

Imi fac mea culpa si… ii anunt pe cei care nu au aflat inca (daca totusi mai exista) despre apropiata prezenta a lui Hubert Freidl in Romania din 7 iulie in cadrul International Tour si… binenteles, megaevenimentul anual, Lyoness Sensation care in acest an va avea loc la Viena pe 15 septembrie. Detalii, conditii de participare si bilete pt ambele evenimente puteti gasi in biroul personal. Atentie! Locurile sunt limitate!

One Response to Evenimente deosebite pt membrii Lyoness

  1. Denis spune:

    Mersi mult Luka🙂

Lasă un comentariu

