Un Facebook mai prietenos

               Am si eu cont pe Facebook, binenteles… :)Apropo, mai dati cate un like sau un share, ca nu va doare mana. Si ziceam de contul meu… Nu numai unul, dar si asta este de inteles atunci cand dezvolti o personalitate multipla.🙂

Cu timpul am primit multe „cereri de prietenie” carora le-am dat curs fara prea multa bataie de cap, in ideea ca orice persoana prietenoasa trebuie tratata ca atare. In acest timp, unii dintre acesti multi prieteni pe carei-am colectionat pe Facebook, m-au bagat in tot felul de grupuri, mai mult sau mai putin cunoscute mie. Astfel, fara sa-mi dau seama am ajuns un tip oarecum…  „popular”  pe Facebook, din moment ce aveam aproape 800 de prieteni. Stiu, o sa-mi spuneti ca dupa standardele Facebook aceasta este o suma modesta, in comparatie cu numarul de prieteni ai unei vedete, dar incetul cu incetul, contul meu a devenit un fel de „Gara Centrala”. Zilnic imi apareau informatii, mesaje sau invitatii de la oameni pe care practic nu-i cunosteam, a caror preocupari sau interese nu le impartaseam sau mai rau, a caror limba nu o intelegeam.

Acum cateva zile m-am apucat de curatenie si am inceput cu cei cu care practic nu ma inteleg si cu grupurile cu care nu prea am nimic in comun.

Wow! Dintr-o data Facebook-ul a devenit mult mai prietenos, plin de fete cunoscute.  Din cauza ca nu se umplea de tipi necunoscuti si chestii neinteresante, am inceput sa-mi vad si… prietenii. Cred ca am facut un lucru bun.

Azi am facut un lucru pe care nu-l facusem de cand mi-am deschis contul: am refuzat un „friend request”!!!  Si nici nu a durut… Tipul era un turc ce parea simpatic, dar… Sorry. Consecventa este o calitate si daca tot m-am hotarat… Am facut rau? Am facut bine?

Lasă un comentariu

