Arad – Strandul Neptun

  Strandul Neptun – „Bijutearia Aradului” sau „paradisul verde”, asa era numit de catre cei care il vizitau. Situat pe o „peninsula” formata de o bucla a Muresului, in imediata apropiere a centrului Aradului, strandul Neptun a fost de cand lumea, principalul punct de atractie le vreme de vara al aradenilor. Pe langa strandul in sine, o zona cu baruri, restaurante, cluburi si terase, golea centrul Aradului in fiecare seara. Atmosfera era deosebita si fiecare isi gasea  locul potrivit dupa pofta inimii. Fiecare locsor avea muzica specifica si in functie de aceasta si clientii casei. In unele se cantau manele, in altele muzica populara, in altele rock… asta ca sa le numesc pe cele mai cu tematica.🙂 Intr-un cuvant: marfa.🙂 Ori de cate ori aveam musafiri din alt oras sau chiar din strainatate, ii scoteam seara pe strand pt ca atmosfera era deosebita. Sunt convins ca sunt multi dintre cunoscutii mei care isi amintesc de vizita in Arad si berea bauta pe strand🙂

Nu am mai fost de anul trecut(sau acum doi ani) pe strand, asa ca avand chef de o bere,  intr-o dupamiaza am iesit la o plimbare cu destinatia strand si ce sa vezi? Soc!!! (vorba celor de la tv) Nu as putea sa-mi dau seama care a fost cauza( nepasarea sau interesele edililor aradeni), dar imaginile vorbesc de la sine.

Update: Pt cei care nu au vazut niciodata Strandul Neptun, iata un filmulet de pe Youtube. Zona de strand propriuzis e cam ce se vede in clip, ceea ce am fotografiat eu, este alaturi. http://youtu.be/tuZrT9phEc4


economiseste Cumpărăturile sunt o necesitate..figyelem-1.  

Transformă-ți cheltuielile zilnice într-o susă de venit!  

 

Vezi VIDEO 

și apoi cere detalii.


7 Responses to Arad – Strandul Neptun

  1. Anca spune:

    N-ai ales cele mai decente puncte de pe strand (ma refer la fotografii) pentru a sustine ideile din text. Daca cineva care nu cunoaste locul, vede pozele, cu siguranta nu va intelege legatura dintre acestea si „bijuteria Aradului”, cum spui tu.🙂

    • Luka spune:

      Corect. Poate nu sunt cele mai sugestive, dar pe mine ipostazele astea realmente m-au socat. Probabil nici nu spun prea multe cuiva care nu a vazut strandul asa cum era el in trecut.

    • Luka spune:

      Multumesc pt observatie. Am adaugat un link si un clip de pe youtube pt… edificarea necunoascatorilor.

  2. mihai spune:

    Eu vreau sa merg in 9 iulie la strand. Imi puteti spune daca se merita sa vin din Cluj ce am vazut in poze m-a socat si pe mine.Ms

    • Luka spune:

      Partea de strand propriuzisa, este ok si curatica, dar partea cu terase, baruri si cluburi este o ruina.

  3. Pingback: Ștrandul plângerilor noastre

  4. Pingback: Ștrandul Neptun, la deschiderea sezonului. | Luka's World

Lasă un comentariu

