Ei cu marsul lor, noi cu marsul nostru.

          Cu mic ,cu mare… aradenii au iesit duminica, intr-un numar impresionant, sa-si scoata bicicletele la plimbare intr-un Mars al Biciclistilor organizat pt al treilea an consecutiv. Am vazut ciclisti super-echipati, cu biciclete performante, alaturi de pensionari indrazneti, doamne cu copii sau catei in cosul bicicletei si foarte multi copii de toate varstele. Lumea s-a bucurat de o zi frumoasa de primavara si cu toate ca traseul a fost destul de lung, prin mai multe cartiere ale Aradului, toti participantii si-au dat silinta sa-l parcurga in intregime. Dupa tempoul participantilor mi-am dat seama ca viteza nu a fost importanta, ci doar bucuria de a pedala impreuna.

Este interesant ca organizatorii au avut scopul lor, iar participantii s-au bucurat de miscarea in sine. Alternativa Civica (cred ca e un fel de partid) care a organizat marsul are deja traditie razboindu-se cu primaria, printre altele, si pt pistele de biciclete. Pt ei evenimentul de duminica a fost un prilej de a-l critica pe primar si gasca lui si a-si face propaganda proprie. Se afirma chiar ca marsul se va reedita caci primaria nu e sensibila la nevoile biciclistilor. Sunt convins ca nimeni nu se supara. Poate doar primarul… :)  In functie de culoarea politica numarul participantilor a fost aproximat ba la 600, ba la 1500, ba la 2000. Eu zic ca m-am zagait la peste 1000 de oameni, desi nu i-am vazut pe toti as inclina spre cifra organizatorilor, adica spre 2000.

Am privit oamenii care se bucurau de evenimentul in sine si chiar ma intreb daca erau foarte constienti ca participa la un mars, sau venisera la un tur ciclist al orasului. Sunt convins ca marea parte a participantilor isi doreau sensibilizarea primariei la nevoile lor, dar… era asa frumos afara incat am convingerea ca ar iesi saptamanal la astfel de „marsuri” si daca ar demonstra pt flori in parcuri, strazi curate si taxe mai mici.

S-ar putea sa inceapa sa-mi placa politica. Nu prea ma intereseaza cum si in ce fel isi impart ciolanul stimabilii candidati, daca din circul electoral iese cate o treaba de genul asta, jos palaria.

Foto: vestic.ro

Lasă un comentariu

