Despre femei…

        Citind un articol interesant care continea povestioara unei domnisoare care purta verigheta, fara a fi casatorita si trecand peste miezul articolului, adica verigheta cu pricina, am fost atent atat la perceptia autoarei, cat si al celorlalte cititoare care au comentat.

M-am gandit putin si mi-am adus aminte de un film pe care imi face placere sa il revad ori de cate ori am ocazia(cred ca l-am vazut cel putin de 10 ori).   
Dr.Wayne Dyer vorbind despre ideea ca „sunt ceea ce cred altii despre mine” spune ca asta este in mod particular relevant pentru femei si in special in relatia lor cu familia. Dr Dyer spunea ca „Femeile sunt adesea invatate in cultura noastra, in societatea noastra, ca unicul mod in care poti sa te auto-realizezi este prin modul cum te relationezi cu familia ta, fata de tine ca fiica, fata de tine ca mama, fata de tine ca bunica. Si in timp ce acestea sunt aspecte foarte importante si creative ale vietii fiecarei femei, daca aceasta este alegerea pe care o fac, nu reprezinta neaparat UNICA solutie. Si multe femei simt in profunzimile lor ca au o chemare pt a realiza ceva maret, sa isi aduca contributia. Si de multe ori o lasa deoparte. Ce le incurajez eu pe femei sa gandeasca este: Nu ignora acea chemare din interiorul tau! Nu ignora acea parte din tine care spune: Ai venit aici ca sa creezi ceva foarte important! Si ai exact atat de multa influenta in asta, atat de mult drept de a face asta, cum are oricine altcineva.”

Am mai citit o data articolul si… am prins cateva idei interesante. Am lasat verigheta si am fost atent doar la abordarea autoarei, incercand sa surprind logica feminina care statea in spatele acelor randuri. Mi-au venit cateva intrebari la care putem fiecare sa avem propriul nostru raspuns:
Reprezinta casatoria etalonul realizarii de sine pentru o femeie?
Sau dimpotriva casatoria este finalul libertatilor femeii?
Ii trebuie curaj unui barbat pt a lua de sotie o femeie voluntara, puternica si cu aspiratii?
Este o utopie barbatu mandru de realizarile femeii de langa el?
Oare e casatorita? 🙂

6 Responses to Despre femei…

  1. eumiealmeu spune:

    cine? autoarea articolului? 🙂
    foarte casatorita, de 14 ani, cu cel mai frumos barbat din univers, are copil de 12 ani, a publicat carti pentru copii, este redactor la un post de radio si are multe alte lucruri interesante de facut in acest colt de lume… 🙂
    si are o sumedenie de cunostinte, in toate cele patru zari, asa ca a ajuns sa cunoasca toate mentalitatile, inclusiv cele date de cultura sau de incultura 🙂
    si am vorbit eu cu ea si nu se supara daca pui link spre articolul ei! chiar deloc.

    • Luka spune:

      Multumesc pt accept. 🙂
      Wow, impresionant.
      In mod cert, cel putin la una sau doua intrebari, mi-ai raspuns. 🙂
      Celelalte raman deschise.

  2. eumiealmeu spune:

    pe mail sau aici? 🙂

    • Luka spune:

      Aici, binenteles.

  3. eumiealmeu spune:

    asta inseamna ca-ti asumi riscul ca raspunsul sa fie mai lung decat postarea ta, pentru ca eu cand incep sa vorbesc tin cont de toate nuantele, nu sunt prietena cu afirmatia si negatia din doua litere. 🙂

    • Luka spune:

      Imi asum riscul, in cunostinta de cauza. 🙂

Lasă un comentariu

