„Trezeste Banii din Viata Ta!” la Oradea

Ieri am tras o fuga pana la Oradea pt a participa la „Trezeste Banii din Viata Ta!”. De ce am mers pana la Oradea pt asta, cu toate ca marti a fost un eveniment similar in Arad? Raspunsul e simplu. Am vrut neaparat sa particip si la acest workshop si nu voia, cu nici un chip sa-l pierd. La varianta „promo” (gratuita), un fel de introducere in acest program, am fost de vreo doua ori si am fost placut impresionat, dar de fiecare data programul lui Liviu nu coincidea cu programul nostru. Pt ca marti, cand „Trezeste Banii” a fost in Arad, noi am avut Business Info in Sibiu, iar astazi cand ar fi fost la Timisoara, noi tocmai plecam spre Iasi, am hotarat ca e mai ok sa facem 100 de km in plus si sa alegem varianta „Oradea”.
De fapt important este ca am reusit sa participam si am fost extrem de multumiti de „investitia” facuta. „Trezeste Banii din Viata Ta!” este un… „curs” (hai sa-i spunem asa), care nu cred ca ar trebui sa lipseasca din bagajul educational al nici unei persoane care doreste sa fie constienta si sa-si controleze viata din punct de vedere financiar. Workshop-ul este fantastic, extrem de plin de miez si Liviu reuseste in mod miraculos sa ajunga dincolo de constienta noastra si sa sadeasca acolo semintele abundentei.

Ieri pe drumul de intoarcere si astazi am discutat mult cu Simona pe marginea cutiutelor din mintea noastra deschise de workshop-ul lui Liviu, despre importanta constientizarii „mostenirilor” din copilarie pe care le caram dupa noi in viata si efectul acestora asupra evolutiei noastre ulterioare, din punct de vedere financiar si nu numai. Cu siguranta „Trezeste Banii din Viata Ta!” face toti banii!

As avea o singura remarca legata de: daca veti participa la un astfel de workshop, de fapt la orice curs unde vreti sa invatati ceva, mergeti cu ceasca goala. 🙂
Pt a explica notiunea de „ceasca goala” am cautat si am gasit pe net o povestioara „zen”pe care o auzisem mai demult:

„Nan-in, un maestru din epoca Meiji (1868-1912), a fost vizitat de un profesor universitar, care dorea să cunoască ce înseamnă filozofia Zen.
Nan-in îl servi cu ceai. A umplut ceaşca oaspetelui, dar a continuat să toarne.
Profesorul îl privi mirat şi-i spuse:
– Ceaşca s-a umplut, nu mai încape nimic !
– Tu, ca şi această ceaşcă, eşti plin de părerile tale, de prejudecăţi. Cum să-ţi explic ce înseamnă Zen, dacă nu are unde să intre ? Goleşte-ţi întîi ceaşca …”

Lasă un comentariu

