Ce sa fie? Ce sa fie?

In weekend-ul trecut, ajungand in Bucuresti pt a participa la Lyoness Day, ne-am cazat la un hotel unde am mai dormit si cu alte ocazii. Hotel curatel, 4 stele, accesibil de pe centura – nu-i spun numele pt ca nu vreau sa-i fac reclama(sau antireclama). Hotelul e chiar ok din toate punctele de vedere.

De data aceasta insa, am avut o camera mai deosebita… In camera pe care am primit-o acum am avut o… fereastra. Nu, nu e vorba de fereastra care da spre exterior, ci de fereastra care dadea in baie. Nici nu stiu daca fereastra dadea din camera in baie, sau din baie in camera. Era o fereastra  cu geamuri mari si… jaluzele(storuri). Interesant era ca in baie fereastra era direct deasupra cazii, deci daca faceai un dus si erai mai pudic trebuia sa tragi jaluzelele pt anu fi vazut in toata splendoarea, din camera.

Are si o parte practica fereastra noastra. Daca cumva ai nevoie de un prosop, de exemplu si nu esti singur in camera (asta numai daca nu esti extrem de pudic), ridici jaluzelele, deschizi fereastra si poti cere(primi) prosopul cu pricina. Atentie, insa la dus! In astfel de cazuri dusul trebuie oprit, altfel face dus si persoana binevoitoare, cea cu prosopul.

Trecand peste aplicatiile practice care s-ar mai fi putut gasi ferestrei buclucase (imaginatia mea debordanta a mai gasit vreo doua) ma tot framanta o intrebare. DE CE? De ce a fost facuta acea fereastra??? Am tot inoptat prin hoteluri si majoritatea nu au ferestre la baie, iar cele care au, le au minuscule si intotdeauna… spre exterior. De ce oare au pus fereastra asta in camera? O fi avut vreunul dintre constructori, contractanti sau mai stiu eu… poate patronul, vreo fantezie cu acea fereastra si a comandat-o special? Sau pur si simplu le-a iesit in plus constructorilor si… daca tot au avut-o, au montat-o unde au avut si ei loc. Spre culoar nu aveau cum sa o monteze, spre camera vecina era prea de tot, asa ca… iata-ne cu fereastra in camera.

Lasă un comentariu

