Spam-uri politice… cu talc.

       Ca partidul lui Dan Diaconescu a inceput campania electorala de multa vreme (cu toate ca nu era cazul), a aflat-o pana si un apolitic convins ca mine. In timp ce zapam intre un Discovery si HBO, am mai prins de-a lungul vremii franturi din „emisiuni” ciudate care frizau ridicolul… Ce vorbesc eu aici? Nu frizau nimic, erau ridicole de-a dreptul, dar asta este poate doar perceptia mea. Cine sunt eu sa le judec? Sunt oameni platiti pt asta.

Revenind la subiect, nu stiam ca politica se face si prin spam-uri. De fapt asa e din cauza ignorantei mele, caci am auzit ca intr-o vreme se trimiteau si sms-uri politice. Zilele trecute am primit un spam(vad ca e la moda) care incepea cu deja clasicul „acesta nu este un spam,” de la un tip care se recomanda Horatiu Radu si care utilizand o psihologie inversa, ma indemna sa votez cu partidul „acela” al carui nume nici nu-l cunosc (ce va cu PPPP-uri si DDD-uri). Logica era ca poti vota cu aia care au facut numai nenorociri in ultimii 20 de ani, sau poti vota cu… ceilalti. Care ceilalti?  Alternativa oferita de simpaticul partizan al partidului lui Dan Diaconescu era ” Partidul Roz” sau „Partidul Zidarilor”. Aceasta alternativa, voit stupida, se alinia perfect cu imaginea mea despre partidul acela… suprarealist, PPPPDDDD, sau cum i-o fi spunand.

Oricum, se pare ca la mine nu a prea nimerit-o. La cat de „afon” si ignorant din pdv politic sunt eu, aproape ca as crede ca exista astfel de partide. Daca ceea ce am vazut eu la televizor, exista in realitate si este (pe bune) un partid politic, de ce nu ar exista si Partidul Roz?

Cu toate ca nu ma pricep, prevad un an electoral cu totul deosebit. Asta daca am inteles eu bine si vor fi alegeri anul asta.🙂 Stiu ca a mai existat un astfel de an in care s-a intmplat o chestie impotriva naturii: Doina Cornea l-a votat pe Ion Iliescu. Cei care cunosc perioada si contextul, inteleg si situatia aberanta. Oricum va fi, sigur painea si circul nu ne vor lipsi.🙂

Era sa inchei fara sa remarc ceva. Am inteles eu bine, a cazut guvernul? Nici n-am apucat sa invat prenumele fostului premier.😦 Cine e noul premier? Cum e guvernul asta nou? E mai bun ca celalalt?

Lasă un comentariu

