Ce mesaje trimitem fara voia noastra?

    In ultimele doua saptamani am primit  de pe la prieteni, cunoscuti, sau colaboratori, mesaje ciudate de genul:
„awesome you should check this out wow http://www.wanews15.net/biz/?page=0596745 „
sau ” check this out wow http://www.panews15.net/biz/?news=4049608 „. Pt siguranta, un click pe linkurile alaturate va av duce doar pe un articol asemanator din octombrie: „Toti cunoscutii mei au viroza?”
Binenteles ca am fost tentat sa vad ce anume contine linkul cu pricina, dar… Ce s-ar fi intamplat daca as fi acesat linkul respectiv? Probabil toti cei din lista mea de contacte ar fi primit un mail de la mine(asa ar fi parut) continand un mesaj ca cele de mai sus si… un link identic. Ce s-ar fi intamplat daca prietenii mei ar fi dechis respectivul link? De pe adresa lor de email ar fi plecat spre toate adresele din lista lor, un mesaj ca cel de mai sus.    
Oare am putea invata ceva din asta? In primul rand ar trebui sa nu click pe orice http//:…  doar pt simplu motiv ca… l-am primit. Daca mailul respectiv ar veni de la un prieten, este plauzibil ca acesta sa-mi trimita tot felul de bazaconii, dar oare ce motiv ar avea sa-mi scrie in engleza? Daca un prieten ar putea sa-mi trimita cine stie ce nebunii, ce probabilitate ar fi sa primesc astfel de mesaje de la un colaborator sau o firma cu care am relatii de business?
Ce ar fi de facut? Eh, aici nu prea stiu sa va dau sfaturi. Poate cineva, cunoscator in domeniu, ar putea sa ne lumineze. Asteptam sfaturi! Dupa mine, schimbarea parolei contului de Email ar trebui sa fie suficienta. Si ar mai fi ceva: daca aflati ca ati comis-o, dati rapid de stire celor din lista de adrese, sa nu deschida nenorocirea pe care le-ati trimis-o.🙂

Lasă un comentariu

