Cum sa faci bani din Facebook?

       Febra Facebook ne-a cuprins pe toti…

Intr-o imagine pe care am gasit-o pe Facebook, nu cea de aici(din pacate nu am reusit sa-i identific autorul) am gasit o idee geniala de a face bani din Facebook. Metoda e simpla si implica 3 pasi:

1. Du-te la Security Settings.

2. Da click pe Deactivate your account.

3. Apuca-te de munca.

7 Responses to Cum sa faci bani din Facebook?

  1. nelutu says:

    Se pot face bani si cu contul activ…

    • Luka says:

      🙂

  2. Bogdan says:

    GENIAL
    Recomand asta tuturor oamenilor „cu capul pe umeri”

  3. UnulCaTine says:

    Facebook este bun ca si retea de marketing, oricum scopul initial de retea de socializare se cam face praf pe zi ce trece

  4. Munteanu Mariana says:

    Tot nu am inteles cum se pot face bani pe facebook. Imi spune va rog cineva?

    • Luka says:

      Urmează instrucțiunile intocmai. 🙂

  5. Adrian says:

    true story 😉

Lasă un comentariu

