Bancuri

Cea mai buna mobila din Romania se produce in Oltenia,   pt ca numai acolo creste celebrul arbore de cabanos .

– Care-i asemănarea dintre un ginecolog şi un băiat care livrează pizza?

– Amândoi o pot mirosi, dar nu o pot gusta!

Bărbaţi, ţineţi minte! Femeia trebuie să aibă atâtea haine în dulap, încât amanţii să n-aibă loc acolo.

Trei fete discutau în prezenţa bunicii care abia dacă mai auzea:

Prima spune:

– Am citit în revista Elle că anul ăsta se vor purta mănuşile până aici.arătându-şi încheietura.

Zice a doua:

– Eu am citit în revista Vogue că se vor purta până aici, arăntându-şi cotul.

Zice a treia:

– Eu am aflat de la sursă sigură că se vor purta până aici, arăntându-şi cu mâna bucuroasă umărul.

Dintr-odată sare bunicuţa ca arsă în sus:

– Cu ăsta să te măriţi!

Fiica în vârstă de 16 ani îşi invită tatăl şi mama să se aşeze pe canapeaua din sufragerie pentru a le spune ceva:

– Mamă, tată,. sunt însărcinată!

– Cine a putut fi porcul ordinar, nesimţitul, nenorocitul, animalul care şi-a bătut joc de tine? Daca pun mâna pe el în clipa asta, îl omor! explodează mama fetei.

Foarte calmă, tânăra ia un celular şi formează un număr. În mai puţin de zece minute în faţa casei frânează energic un Ferrarri Scaglieti 512 argintiu şi, în mai puţin timp în cadrul uşii apare un bărbat elegant cu părul uşor grizonant, îmbrăcat într-un costum Armani impecabil, cu un imens buchet de trandafiri în braţe:

– Iubită doamnă, stimate domn, vă rog.

– Ce să ne mai rogi măgarule, pedofil nenorocit. Începe mama.

– Să mă ascultaţi.

– Care ţi-ai bătut joc de fructul tinereţii copilului nostru!

– Condiţia şi poziţia mea socială nu-mi permit să o iau de soţie pe fiica dumneavoastră. Dar, dacă copilul născut de aceasta va fi băiat, va primi cadou de botez o fabrică de piese auto, un supermarket, un restaurant de lux, un apartament de 300 mp în centrul Bucureştiului, o vilă pe litoral şi o vilă la munte. Dacă va fi fată, va primi la botez o fabrică de confecţii, o casă de modă „haute couture”, un supermarket şi de asemeni un apartament şi câte o vilă la mare şi la munte. Dacă vor fi gemeni, vor primi câte o fabrică de procesare a cărnii, câte o fabrică de produse lactate, câte un apartament şi câte un pachet de acţiuni fiecare în valoare de zece milioane de euro. Dacă va pierde sarcina.

– I-o mai tragi o dată! Să fie clar! interveni tatăl.

– Doctore, nevasta mă înşeală pe rupte şi totuşi nu îmi apar nici un fel de coarne. Uitaţi-vă şi dumneavoastră, neted ca-n palmă.

– Nu vă faceţi probleme, chestia cu coarnele e numai o vorbă din popor, nu există cu adevărat.

– Uf, mi-aţi luat o piatră de pe inimă, credeam că am lipsă de calciu.

– De ce sus albim şi jos nu?

– Pentru că sus avem necazuri, jos numai bucurii.

O femeie merge la hipnoterapeut:

– Domnule Doctor, ştiţi am o problemă, de fiecare dată când ies în oraş cu vreun bărbat, nu pot sa îl refuz si totul se termină cu o partidă de sex şi de fiecare dată, a doua zi mă simt prost de parca aş fi o prostituată.

– Ok, nicio problemă, o să facem o terapie de hipnoză, o să vă aduc în stare de trans şi după ce vă veţi trezi o să puteţi să spuneţi nu.

– Dumneavoastră, domnule doctor, nu m-aţi înţeles, eu nu vreau să spun nu, eu vreau să nu mă mai simt ca o prostituată!

Bunicul îl întreabă pe nepoţel:

– Cum îl cheamă pe neamţul ăla pişicher care îmi tot ascunde lucrurile?

– Alzheimer, bunicule.

Doar o femeie poate fi atât de insistentă încât să introducă o parolă greşită până când calculatorul îşi va da seama că el e de fapt cel care a greşit!

Multumesc Sursei bancurilor…🙂 Se stie el.🙂

Lasă un comentariu

