Dementiale…

Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.

– Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine!
– Si eu cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume, de ce nu luai in serios?

Ce vor avea afisat la pompa, in 2015, benzinariile:  
“Fa-ti plinul si primesti cadou o masina.”

– D-le avocat, prostia unui barbat poate constitui motiv de divort?
– Nu, este doar motiv pentru casatorie.

·A bea un pahar de vin in fiecare zi, se considera un lucru util. Astazi am facut multe lucruri utile.

Azi dimineata m-a intrebat sotia:
–  Azi ce ai de gind sa faci?
–  Nimic, am raspuns eu…
–  Dar tot nimic ai facut si ieri,
–  Da, dar nu am terminat…

Multumesc, Victor

Lasă un comentariu

