Din nou… pe drum, sau reflectii (mai mult sau mai putin) rutiere

Daca e sa consemnam ce am facut in ultima vreme, in cateva cuvinte ar trebui sa retinem un drum pe traseul Arad – Sibiu – Iasi – Cluj  – Arad.  Poate Arad – Sibiu nu e chiar ceva deosebit si il fac destul de des. Marti, in cateva ore am facut drumul cu pricina, fara probleme deosebite. Pt cei care ne stiu, scopul si activitatea care ne mana pe acest drum… sunt evidente. Pt ceilalti… sa zicem ca e vorba de… o afacere care ne ajuta sa… crestem(eu asa simt) ajutandu-i pe altii sa creasca (financiar, spiritual si nu numai). Miercuri am plecat pe la amiaza spre Iasi si pana seara ne odihneam deja oasele la pensiunea Rosemont din Iasi. Joi a fost zi de munca la Iasi, cu tot ce poate insemna asta, intalniri, workshop….

Vineri am luat-o spre Cluj. Pt cei care ar putea sa fie interesati de traseul respectiv, noi am mers pe Iasi – Targul Frumos – Vatra Dornei  – Bistrita – Beclean – Dej – Cluj. Drumul a fost ok, vremea frumoasa si un scurt popas la Manastirea Voronet a fost de nerefuzat.🙂

Seara am fost deja in Cluj si ne-am instalat la Golden Tulip, unde a doua zi(sambata) urma sa avem Lyoness Day – pt necunoscatori, un eveniment deosebit organizat pt acei membrii Lyoness care au decis sa se implice in dezvoltarea firmei. Despre eveniment… numai de bine. Adica orice s-ar spune, trebuie spus… la superlativ.

Seara am parcurs ultima bucata din traseu, spre casa si am fost placut impresionat de portiunea Oradea – Arad. Nu, nu va ganditi ca ar fi finalizata, dar reparatiile din ultimii ani au fost o catastrofa dupa alta. Chiar daca pe unele portiuni santierul e in toi si marcajele lipsesc, abia acum parca prinde forma acest drum.

Lasă un comentariu

