Ia Rolexu’ neamule!

       Nu ma omor dupa spam-urile care imi inunda zilnic Emailul si in general le tratez cu… „trash”, dar din intamplare azi am deschis unul venit de la … un magazin online. Era o reclama la un site care vindea ceasuri.
Am aruncat o privire…
Ceasuri dragute…
Citesc specificatiile si ce sa vezi? Unele mai haioase ca altele…
Miscare precisa – Oare ce sa insemne asta la un ceas?
Curea din inox, poate fi reblabila(sic) dupa mana fiecaruia – Daca ar fi fost fixa ar fi fost naspa, dar probabil era si unica in lume.:)     
Geam din sticla, rezistent la zgarieturi – Rezistent… ca orice alta sticla. Daca era din plastic chiar nu era bine, daca era din cristal se justifica si mentiunea.
Ceasul este rezistent la apa (Fara dus sau inot) – Asta m-a dat pe spate(definitiv si iremediabil). Deci este de retinut ca ceasul este rezistent la apa. Poti fi plouat, poti chiar transpira abundent si nu ai nici o problema daca cumva te stropeste vreo masina ce trece in viteza printr-o balta. M-am linistit.
La un alt ceas gasim specificatii si mai deosebite. E vorba de ceasurile din gama Adidas, Nike si Puma. 🙂
Calitate superioara – unisex – Ce sa inteleg eu din asta?
Design revolutionar ~ Un nou Look – ???
Produsele arata exact ca in imagini – Doamne-ajuta!
Sa nu fim rai si sa aruncam p privire si la alte produse: Bricheta personalizata
In pachet veti primi Bricheta personalizata la alegere + benzina in sticluta care este si in poza – Explicatia asta m-a bulversat complet.
Bratara Monster Energy Power Balance a fost produsul care m-a facut sa rad, sa ma tavalesc de ras si mai apoi sa incerc sa-mi revin. Am avut probleme cu respiratia si coordonarea miscarilor m-a pus pe ganduri.
Monster PB este o tehnologie performanta ce foloseste holohrame in care au fost incorporate anuminte frecvente ce reactioneaza in mod pozitiv in contact cu campul energetic natural al corpului. – Cu greu mi-am oprit remarca… „sa mori tu?”.
Au incorporate doua fetze(sic) Monster Power Balace, iar aspectul general se potriveste la orice tinuta. – Faptul ca au doua „fetze” m-a impresionat atat de tare incat aproape ca as fi purtat chestia aia la tinuta business.
Sunt foarte populare fapt demonstrat, in Romania in ultima vreme tot mai multe persoane celebre au fost vazute purtand Monster Power Balance. – Sunt convins ca tot mai multe(un numar impresionant probabil, sau mai bine… „fara numar”) persoane celebre au purtat chestia aia, dar oare unde erau celebre? La OTV, Taraf sau Etno? Totusi daca ele(persoanele celebre) care sunt tot mai multe, poarta bratara aia care are doua” fetze” si au fost si vazute, trebuie neaparat sa imi iau si eu una. „Anumite frecvente” sigur vor reactiona pozitiv si cu campul energetic al corpului meu. Sau macar cu unele parti… 🙂
Era sa pierd printre hohotele cu sughituri fraza: „Bratara magnetica este o modalitate de a te elivera(sic) de problemele care te impiedica sa te bucuri din plin de viata”. Deci… mi-am rezolvat toate problemele si ma pot bucura de acum de viata. 🙂

Lasă un comentariu

