3 obiecte indispensabile (?)

Stiu ca aceste randuri vor starni zambete, in cel mai bun caz si comentarii poate chiar acide in rest.
Mi-am dat seama ca exista 3 obiecte in casa mea, de a caror utilitate nu aveam cu ceva vreme in urma, dar de care astazi nu m-as putea lipsi. O sa le mentionez in ordinea cronologica a aparitiei lor in viata mea, dar poate nici aceasta ordine nu e lipsita de importanta.
1.Masina de spalat vase.
Poate parea ciudat, dar cu toate ca au fost vremuri in care nu vedeam utilitatea ei, astazi nu imi pot inchipui viata fara ea. Imi inchipuiam ca e vorba de fite, ca va consuma multa apa si mult curent pt ceva ce se rezolva in mod obisnuit cu putina batatie de cap, DAR… am constatat ca nu era deloc asa si prin simpla prezenta a ei in bucataria noastra stergem cu buetele o activitate… destul de neplacuta: spalatul vaselor. Pur si simplu am uitat ca exista. Da, au existat si efecte (oarecum)negative, adica a trebuit sa mai cumparam un rand de vesela, dar… avantajele au fost incomensurabile.
2. Hard disckul extern.
Acum un an sau doi i-am cumparat unul Simonei (unul adevarat de 1 terra) si de atunci l-am folosit frecvent pt a stoca materiale de lucru, poze sau filmari, dar in aceasta seara mi-am dat seama de adevarata sa utilitate. Hotarat sa mai fac putina curatenie, m-am apucat sa incarc poze si filmari mai vechi de pe CD-uri si DVD-uri pe „hard”. Mi-am dat seama ca era vorba de franturi din viata noastra care astfel nu numai ca se pastrau, dar erau si mult mai accesibile. Acele CD-uri si DVD-uri ne-au pastrat amintirile, dar nu erau… atat de la indemana. Nu le scoteam atat de des de la naftalina pt a ne uita pe ele, pe cand acum, pe noul suport, ne hlizim mai mereu le ele.
3.Masina de uscat rufe.
Stiu ca ar trebui sa fac pauza pt a permite cititorilor sa termine de ras, dar poate e cea mai revolutionara schimbare(casnica) aparuta in viata noastra. Stiu ca nu ma veti crede, dar asa este. Stiu ca inca nu se gasesc in toate casele masini de uscat rufe si tocmai de aceea lumea le considera un moft, dar noi am simtit o reala nevoie de asa ceva. Aveam doi „magari” pt rufe si ori de cate ori spalam, acestia ne cotropeau spatiul vital. Poate ca vara, nu resimteam atat de acut acest lucru, dar toamna si iarna, cand uscatul rufelor era mai anevoios, chiar simteam ca nu mai am aer. Poate cei care locuiti la casa nu intelegeti, dar cu cat apartamentul de bloc are mai putini metrii patrati, cu atat gradul de intelegere al cititorului va fi mai ridicat.
Trei… prezente casnice(tehnice) banale fara de care viata noastra nu ar mai fi la fel. Revin la ideea ca cei care nu le-au gustat inca vor spune ca toate aceste sunt mofturi, dar cei care le-au incercat… imi vor da dreptate.
Probabil si voi ati trait astfel de experiente. Sunt aceleasi sau altele?

Lasă un comentariu

