Incalzirea globala

Imaginecalzirea globala

11 Responses to Incalzirea globala

  1. Dana spune:

    Da este o problema mare care ne afecteaza in aceeasi proportie pe toti.Trebuie facut ceva!!! Eu am facut ,am investit in credite de carbon,CC DENMARK prin firma BOTANOO ne da posibilitatea si noua persoanelor fizice ,intreprinzatorilor mici si mijlocii sa investim in ferme verzi.

    LYONESS este intr-o plina dezvoltare,expansiune cumparam ce avem nevoie si castigam bani,facem si mult bine. Spor la cumparaturi

    • Luka spune:

      Mie nu prea mi se pare ca cele doua firme au ceva in comun. Dincolo de eticheta ECO foarte frumoasa, prima firma la care faceti referire mi se pare un matrix inchis care nu-mi inspira incredere. Lyoness este cu totul altceva.

  2. Munteanu Marius spune:

    TEAPA! Botanoo este o teapa ordinara! Probabil numele ii vine de la cei care pun botu!

  3. Robert spune:

    Botanoo chiar e o mare teapa!
    Nu aruncati banii pe geam sa investiti in asa prostie de afacere.
    Pe langa faptul ca am pus creditele in vanzare in februarie nici acum nu am vazut un cent din ele. Sa nu mai zic ca vin cu tot felul de prostii ca ar incerca nu stiu cine sa ii fure si alte tampenii, cand incerc sa ii contactez, si am facut acest lucru de vreo 3 ori pana acum nici macar nu se obosesc sa raspunda.
    Cheltuiti-va banii cu cap si nu mai investiti in cea mai proasta afacere a secolului – Botanoo

    • Luka spune:

      Interesanta experienta ta. As fi vrut sa te contactez pentru detalii sau chiar o poveste :), dar din pacate cred ca in adesa ta de email exista o greseala. Daca citesti asta, te rog sa ma contactezi pe email (doarluka@yahoo.com) .

      • Alina spune:

        Pot eu sa iti dau detalii despre aceasta mare teapa ca si eu sunt una din cei fraieriti.contacteaza-ma pe mail Andrada907@yahoo.com

  4. marius spune:

    e cineva care a recuperat ceva din investitia facuta?

  5. Pagubit de Botanoo spune:

    Luati legatura cu mine, ca sa facem demersurile pentru recuperarea pagubelor.
    0744188315
    bicsak.laszlo21@gmail.com

    • Luka spune:

      Se pot recupera „pagubele” in vreun fel? Ne dati si nou detalii?

  6. Mihaela Cernea spune:

    Mihaela Cernea

    Afacerea Botanoo a fost o mare teapa care a tinut 2 ani ,in care foarte multi oamenii dornici de castiguri usoare si rapide si-au investit toate economiile pe baza unor minciuni spuse de anumite persoane. Binenteles ca in momentul de fatza foarte multi incearca sa faca demersuri , dar ca nu au nici un sansa din moment ce compania BOTANOO ( CC DENMARK ) are sediul intr-o cutie postala .
    Ce este si mai interesant , ca aceleasi personaje din Botanoo , au venit cu o alta firma , si incearca sa faca acelasi lucru . Zilele trecute am fost abordata de o persoana care mi-a spus daca ma intereseaza sa investesc in certificate de carbon , cand am auzit … sa mi se faca rau , am intrebat-o cum se numeste afacerea si mi-a spus BBLUE si ca este condusa de o mare femeie de afaceri numita Ria Kamras , nu-mi venea sa cred … aceleasi persoane… aceiasi schema ! Cat tupeu au acesti infractori sa nenoroceasca atatia oameni ?
    Am cautat pe internet despre aceasta afacerea BBLUE si am descoperit ca sunt deja multi oameni care se plang ca nu isi pot recupera banii .
    Imi vine sa plang de rusine cand ma gandesc la persoanele care le-am adus in Botanoo dupa mine , pe unde ma intalnesc cu ei prin oras , ma intreaba daca isi pot recupera banii sau daca le pot da eu banii inapoi …. Unii dintre ei sunt oameni sarmani , care au intrat in aceasta afacere crezand ca este ceva serios , si au vrut sa munceasca sa castige un ban .
    Trebuie sa facem ceva sa oprim nenorocirea altor persoane , cineva mai puternic trebuie sa ia initiativa .

    O zi buna va doresc , si daca voi avea informatii noi va voi tine la curent .

    • Luka spune:

      Mulțumesc pt intervenție, este mai mult decît binevenită. Se poate observa o inclinație a oamenilor spre „investiții” care se multiplcă rapid, aducând peste noapte câștiguri fabuloase, dar din păcate majoritatea preferă să riște investind în țepe, bazându-se mai mult pe vorbe, decât să studieze oportunitățile apărute, să judece singuri și să ia hotărâri în cunoștință de cauză. Nu mai spun de faptul că majoritatea preferă investițiile unde nu au nici un control și necunoscutele sunt mari, unor oportunități clare, solide, verificate, în care au control, dar în care succesul depinde de propria implicare. Prin prisma businessului meu, mă lovesc zi de zi de acest aspect și am observat că oamenii preferă să riște jucând la ruletă. decât să aibă o afacere proprie care să depindă de ei. Scontând pe insucces, le este mai simplu să spună că au avut ghinion decât să accepte că totul depinde de ei.

Lasă un comentariu

