E oficial

Mult anuntata intrare a lantului de magazine de proximitate Profi in randul partenerilor comerciali Lyoness ne-a fost confirmata si de Claudiu Ciobanu care intr-un articol din retail-fmcg.ro ne prezinta noile bonuri valorice originale Profi pentru clientii Lyoness.  Il credem pe cuvant si speram ca  Profi sa apara cat de repede pe site si aceste bonuri sa fie disponibile in Lyoness Store.

Sursa

11 Responses to E oficial

  1. Violeta spune:

    super! cu atat mai mult cu cat vom avea si in Sibiu! in majoritatea cartierelor!!!

  2. E comunicat oficial PROFI 🙂 De maine se si pot si comanda de pe site.

    • Luka spune:

      Pe bune, nici nu m-am indoit de ceea ce ai scris. Cei din office mai trebuie sa se miste in aceeasi directie. 🙂

  3. Pingback: Lyoness si Profi impreuna « Lyoness « Cu viata in propriile maini…

  4. colectionar spune:

    Bonuri sunt. Am si cumparat. Problema este cu comerciantul care inca nu si-a instruit personalul. Ar mai trebui sa apara si conditiile de parteneriat se pagina Lyoness. Greu la deal….

  5. Luka spune:

    Hai sa nu cautam probleme. La fel ca in cazul celorlalte firme care functioneaza cu bonuri, nici nu ne deranjeaza daca personalul nu ne aplauda. Bonurile sunt emise de ei si sunt obligati sa le primeasca. Nu stiu de ce alte coditii ar trebui sa stim.

  6. colectionar spune:

    Nu cauta nimeni probleme. Ideea este ca romanul proaspat membru Lyoness, si „cardist”, gandeste cu stomacu si se supara tare cand a dat bani pe ceva si nu funtioneaza. Noii membri abia se obisnuiesc cu websiteul si de la bun inceput intampina probleme. Nu este cam descurajant? Am sunat la office si dupa multe incercari, apelul pe directia „comercial” fiind respins de 5 ori, raspunsul invariabil a fost ca update-ul se face din Austria. Oare nu mai avem IT-isti? Trebuie sa asteptam cu saptamanile ca sa se intample ceva anuntat cam de mult la Lyoness Day? Inteleg ca suntem o echipa care construieste. Chiar noi sa ne punem piedici? In aceste conditii este destul dificil sa-ti construiesti propria afacere. Suntem aici. Formam echipe care la randul lor, prin instruire formeaza alte echipe. Hai sa ne miscam „mai cu talent” ca sa apucam nivelul 8 in viata. Se pare ca intre cele doua entitati, Lyoness office si business info, cea de-a doua merge mult mai repede si mai bine decat prima. Poate se reuseste sa se ajunga la un numitor comun. Hai sa construim impreuna.

  7. LukaLuka spune:

    „Cardist” este un termen folosit pt „distribuitorii de carduri”, nu pt clientii utilizatori de carduri. Intradevar clientii nu sunt foarte intelegatori si vor ca toate sa mearga unse si… la urma urmei au dreptate. Trecand peste faptul ca IT-istii nostrii nu au ce cauta in softul Lyoness, ai dreptate cu privire la office-ul Lyoness Romania. Si mie mi se pare ca au ramas mult in urma Lyoness in general si la capitolul competenta si transparenta au lacune mari. Speram in vremuri mai bune caci Lyoness nu sta in office-ul de la Bucuresti.

  8. colectionar spune:

    Instrumentul de lucru al tuturor posesorilor de carduri de fidelitate Lyoness indiferent de culoarea lor, este websiteul Vrem, nu vrem, suntem dependenti de acest lucru. In aceste conditii, conducerea din Romania ar trebui sa ia masuri urgente pentru rezolvarea problemelor, fara a oferi scuze care nu se pot proba. Citind prin bloguri si comunicate mai vechi, se pare ca acest fenomen nu este de ieri de azi. Dezvoltarea afacerii noastre depinde de dumnealor. Ce este de facut ca totul sa mearga asa cum ar trebui? Cat timp trebuie sa mai treaca pana sa nu mai avem ce comenta? Observ ca trece saptamana si noul comerciant pe segmentul food inca nu apare nici la noutati nici la cautare comerciant. Unde este profesionalismul pe care se bate atata moneda la Business Info? Cu ce curaj mai recomand eu afacerea mai departe? Unde este responsabilitatea celor care au viitorul nostru in mana? Se tot vorbeste de termene de productie, de puncte lunare, etc. Cum sa dezvolt daca ma’npiedic de maruntisuri? Poate imi dati vreo sugestie. Sunt nou in sistem, plin de avant, cu oarescare dezvoltare, dar ma poticnesc de probleme care nici in vis nu ar fi trebuit sa existe. Referitor la IT si softul Lyoness. Sunteti atat de sigur ca nu se poate interveni de aici, din office? Si eu administrez websiteuri, e adevarat, de cultura. O fac si sambata si duminica si orisicand primesc informatie noua de prin toate cotloanele lumii. O fac gratis, de placere. Pai cum sa inteleg eu ca de vineri pana luni nimic nu se mai poate petrece nou in www Lyoness?!? Cum sa pricep eu cat am de asteptat pana se misca hartii de la un birou la altul sau daca o angajata pleaca o saptamana in concediu si lasa totul balta? Numai pe vremea lui „regretatu” se proceda asa ca sa aiba salariatii de lucru. Credeam ca am depasit etapa aceasta. Mai ales in afacerea care se doreste a fi „afacerea secolului”.Sa va spun mai mult? Ca vorbim pe net sau la o bere, tot la baba surda vorbim. Si iata ca dupa o „implicare” de cateva mii de euro, stau si bat pasu pe loc. Pana cand? Sistemul a fost construit ca sa evolueze si sa perpetueze. Este genial si autodisciplinar. Dar dl, Hubert nu a stiut cu ce natie are de-a face. El a gandit nemteste, pentru oameni cultivati nemteste. Sistemul ar trebui adaptat si pentru mentalitatea mioritica. Sau poate ar fi mai usor sa schimbam mioarele. Cine-mi poate raspunde?

    • Luka spune:

      Nu pot sa te contrazic… Totul cu o singura conditie: nemultumirile noastre sa nu esueze pe bloguri sau forumuri, ci sa ajunga direct la office. Altfel le dam celorlalti impresia(noi, comunitatea Lyoness) de plangaciosi nemultumiti si… atat.

  9. colectionar spune:

    Office nu ar putea exista fara comunitate. Cred cu tarie ca salariul si-l iau din ceea ce facem noi si nu invers. Am semnalat nemultumirile si carentele inainte de a scrie pe acest blog. Problema este de comunicare. Dumnelor ne dau asigurari si ne spun ce dorim sa auzim, pana ne plictisim sa-i mai batem la cap, iar realitatea din teren ramane aceeasi.

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: