Lista de cumparaturi.

Cu toate ca apare in Blogroll, nu am mai apucat sa citesc de multisor blogul lui Cabral. Azi, pe Facebook am dat de un articol de-al sau, via Playboy Romania, numit „Lista de cumparaturi. Rascoala.”, un articol savuros si instructiv, in egala masura.

Cabral, om asezat si cu principii sanatoase, considera ca intr-un cuplu fiecare are indeletnicirile sale specifice si orice schimbare in acea stare de fapt, poate dauna echilibrului de cuplu. Iata insa ca intr-o zi e pus in fata unei decizii cruciale. Primeste pe Email o lista de cumparaturi… Decizie grea: sa faca cumparaturile fara sa cracneasca, dand nastere unui precedent fatal, sau sa se impotriveasca riscand sa abata asupra sa urgii nebanuite? 
Iata insa calea de mijloc, rezolvarea tuturor problemelor. Face cumparaturile si completeaza pe lista de cumparaturi urmatoarele:

„Ceapa alba – 10 buc AM LUAT DIN AIA MOALE-MOALE, SA FIE USOR DE GATIT.
Ceapa verde – 4 legaturi AM LUAT 10 SA FIE ACOLO…
Patrunjel – 2 legaturi NU STIU CUM ARATA, N-AM LUAT.
Ardei capia – 10 buc ASTA E ARDEI DIN ALA GRAS, NU? AM LUAT 2, SA NU PRISOSEASCA.
Rosii – 6 buc (daca gasesti rosii bune) SPER SA-TI PLACA, AM LUAT DIN ALEA MAI VERZI, LE PUNEM SA SE COACA PE DULAP, CUM PUNEAM BANANELE PE VREMURI.
Usturoi – 8 capatani CAPATANI?! ASTA E UN COD, NU? N-AM LUAT.
Paine – 3 buc LUAT
Rosii taiate la conserva – 3 buc AM LUAT INCA 3 DIN ALEA CRUZI, M-AM GANDIT CA LE TAI TU SI ASA SCAPAM SI DE CONSERVANT.
Orez bob mare – 1 punga NU STIU CE-I AIA BOB MARE, CA TOATE PAR LA FEL. AM LUAT SPARTURA DE OREZ, E MAI IEFTIN SI ORICUM OREZUL TAU IESE TOT TIMPUL PILAF, NU VA FI NICIO DIFERENTA.
Rasol de vita slaba – 1 pachet NU AU VITA SLABA. SI DECAT VITA GRASA MAI BINE PORC. AM LUAT PORC. CEAFA.
Suc de rosii – 1 cutie NU AM GASIT SUC ASA CA AM MAI LUAT INCA 5 DIN ALEA VERZI, LE STORCI TU.
Smantana de gatit cutie mare rosie – 1 buc SMANTANA DE GATIT? ADICA SMANTANA, NU? N-AM GASIT CUTIE MARE  SI ROSIE, AM GASIT MICA SI ALBA.
10 oua gaina AM LUAT DE PREPELITA, CA-S ASA DRAGUTE…
1 parmezan NU L-AM GASIT PRIN MAGAZIN. AM MAI LUAT UN CASCAVAL.”

Lasă un comentariu

