Atrage abundenţa în viaţa ta

Ştii ce au în comun toate afirmaţiile următoare?
 
„Când am crescut ca adolescent mama a fost foarte distantă faţă de mine aşa că acum am probleme în relaţiile cu femeile”.
„Mi-ar plăcea să am mai mulţi bani dar am aşa de multe probleme financiare şi nu reuşesc să-mi plătesc datoriile”.
„Îmi place dezvoltarea personală dar soţul/soţia consideră că lucrurile astea sunt prostii şi nu mă lasă să particip la seminarii”
„Mi-aş dori să încep o afacere dar soţul/soţia consideră că e prea riscant aşa că e mai bine să merg la job-ul meu zilnic chiar dacă mă plictiseşte de moarte”.
 
Numitorul comun al acestor afirmaţii este că persoanele care le fac aceste sunt în starea de victimă
 
Trăiesc la acest nivel al conştienţei şi chiar se laudă că trăiesc pe acest nivel.
 
Nu poţi fi o victimă şi în acelaşi timp să ai succes în viaţă.
 
Află cum poţi trece de la stadiul de „victimă” la stadiul de „stăpân al propriei vieţi” participând la workshopul „Atrage abundenţa în viaţa ta”.
 
One Response to Atrage abundenţa în viaţa ta

  1. pavelhila says:

    Avand in vedere ca este partener comercial si membrii Lyoness beneficiaza de discount putem sa platim cu smartphone-ul workshop-ul? Ar fi un lucru interesant.

Lasă un comentariu

