Intrebari despre Lyoness

Am primit astazi pe Email cateva intrebari legate de cumparaturile si inscrierile din Anglia. Am preferat sa-i dau raspunsul aici pentru ca stiu ca exista multi membrii lyoness care au cunoscuti in Anglia si nu au aceste informatii.
          „(…) Saptamana trecuta am inscris un prieten care a plecat in Anglia (mai exact localitatea Corby) . I-am listat card-ul virtual si a plecat cu el. Astazi a mers la ASDA sa-si puna combustibil si casier-ul s-a uitat f ciudat la el cand a prezentat card-ul virtual . Am intrat pe site si am vazut ca la ASDA cumparaturile se pot face doar pe baza de bonuri valorice . Am citit pe blog-ul tau ca si tu ai facut cumparaturi acolo, dar mai precizai ceva si de un giftcard. Ai putea, te rog frumos, sa-mi explici mai exact cum se pot face cumparaturi in acel complex ??
Mentionez ca prietenul meu este inscris cu id de Romania .
El intentioneaza sa inscrie membri de acolo, cu id de UK . Stiu ca trebuie sa-si cumpere 3 pozitii , dar mai departe cum trebuie sa procedeze pentru a-i inscrie?”

          Intradevar in Anglia exista cativa mari comercianti care au parteneriat cu Lyoness pe vouchere sau ghiftcard-uri. Orice client se poate prezenta la office-ul Lyoness din Piccadilly 105 si sa solicite giftcard-urile disponibile. Va primi gratuit 5-6 carduri(cate sunt disponibile) goale, specifice fiecarui comerciant in parte. Pe loc poate sa-si incarce cu bani oricare dintre carduri. Cardul poate fi folosit la cumparaturi dupa aproximativ 24 de ore. Discountul se deconteaza automat la alimentarea cardului.
           In cazul ASDA exista in paralel, giftcard-uri si vouchere, deci clientul poate alege: poate sa-si cumpere vouchere ASDA (de la office sau prin Lyoness Store) si sa plateasca cu ele marfa in magazin, sau sa-si incarce giftcard-ul ASDA la office si sa plateasca cu el la fel cum ar plati cu un card bancar. Orice client cu ID de Marea Britanie poate sa-si reincarce singur cardul respectiv din contul de cumparaturi. Cumparatorii straini(de ex romani) trebuie sa solicite prin Email office-ului roman, incarcarea giftcard-ului din contul de cumparaturi, mentionand numarul de pe gift card. Solicitarea va fi transmisa mai departe in Austria, unde va fi operata.
In nici unul din cele doua cazuri nu mai e necesara prezentarea la casa a cashback cardului Lyoness. La ASDA se pot cumpara atat produse alimentare si nealimentare, cat si imbracaminte sau carburant, reincarcare de cartele telefonice si de asemenea se poate plati in cafenelele din incinta.

Inscrierea unui client se face ori cu minim de 3 unitati (3×45 lire) sau cu o comanda initiala de vochere in valoare de 270 lire (poate fi si incarcare de giftcard). Asta inseamna ca indiferent daca inscrierea se face online, sau cu flyer, necesita o prima comanda de unitati sau vouchere. Daca in termen de 21 de zile de la inscriere, noul client nu isi incarca suma necesara comenzii respective in contul de cumparaturi, inscrierea se anuleaza.

13 Responses to Intrebari despre Lyoness

  1. Lutyk says:

    Si inca ceva: daca cel plecat in Anglia nu este membru Premium nu poate inscrie clienti noi decat cu flyere.

  2. Camelia says:

    Pentru cei care nu sunt in Lodndra cum se procedeaza?
    Multumesc, Camelia

    • Luka says:

      Pentru aceștia… nu am soluții. Pot să-și comande flyere din Lyoness Store si deasemenea și vouchere.

  3. nelson says:

    In Austria e 5 euro suma care se transfera in contul bancar sau contul de cumparaturi . La noi se aude ceva?
    http://www.lyoness.net/at/news/detail/auszahlung-bereits-ab-5-auf-ihr-bankkonto-3741.aspx

  4. Ioana says:

    Buna ziua, as dori sa va adresez si eu o intrebare legata de Lyoness, nu stiu daca chiar aici e locul cel mai potrivit , dar am vazut ca sunteti foarte bine informat si sper sa ma puteti ajuta.Am inscris o persoana care momentan locuieste in Italia, Verona si mi-a spus ca la magazinele Martinelli care apar ca si partenere Lyoness cu bonuri valorice i s-a comunicat ca nu se primesc aceste bonuri. E posibil sa fie adevarat sau e vorba doar de o greseala de comunicare?

  5. pngflorin says:

    Sunt membru premium, pt ca am depus 8600 de lei si am cumparat pozitiile necesare.
    Din motive financiare vreau sa fac re-cash, cumparand de acesti bani bonuri OMV.

    Cum o fac?
    pngflorin@yahoo.com

    • Luka says:

      Aici se cer cateva lamuriri pt ca vad eu ca ceva nu ai inteles bine. Poti sa-ti folosesti unitatile in doua moduri: recash sau completare.
      In cazul recas-ului trebuie sa completezi un formular de recash mentionand unitatea pt care vrei sa activezi recash-ul. Apoi faci cumparaturi cu cardul sau online si la fiecare cumparatura intregul discount(de fapt cu 1% mai putin) se directioneaza catre contul tau bancar, pana ce se acopera valoarea unitatii. Unitatea nu dispare, cu toate ca tu ti-ai incasat banii, ci se transforma in unitate din cumparaturi. Atentie, nu functioneaza la cumpararea de bonuri.
      A doua varianta – completarea , prin care se pot cumpara bonuri, presupune ca tu sa completezi cu bani, diferenta pana la valoarea discountului acoperita de unitatile tale. Asta inseamna ca la un partener comercial care are bonuri si un discount de 5%, poti folosi la cumpararea bonurilor 5% din avansurile tale si 95% trebuie sa ii completezi cu bani.
      Dupa parerea mea nici una, nici cealalta, dintre variante nu e o optiune serioasa pt situatia ta.

    • Luka says:

      Ti-am raspuns deja in pagina „Lyoness”

  6. Alex says:

    Am si eu o intrebare, in ce conditii poate fi eliminat un membru din Lyoness? Potrivit regulamentului ,,14.2. Relația contractuală poate fi reziliată unilateral de către Lyoness chiar si fără motiv si fara a fi necesara o justificare de orice fel”. Sincer ma cam sperie treaba asta.

    • Luka says:

      Eu din text înțeleg „rezilierea contractului”, dar mă interesez astăzi.

    • Luka says:

      M-am interesat si se pare ca juridic acest paragraf elimina posibilitatea unor interpretari. Relatia contractuala cu Lyoness este una bilaterala, in care oricare dintre parti are posibilitatea sa rezilieze contractul. Conditiile rezilierii se gasesc deasemenea in CGA.

      • marius says:

        Nu vreau sa fiu chibit dar: ,,14.2. Relația contractuală poate fi reziliată unilateral de către Lyoness chiar si fără motiv …”. Unde e relatia contractuala bilaterala?

      • Luka says:

        Pai tu nu poti rezilia contractul?
        Ai vreo obligatie de a-ti justifica decizia? Nu.
        La fel si Lyoness poate, in cazurile mentionate, sa rezilieze contractul cu membrul, fara sa fie obligat sa-si justifice (in instanta) masurile luate. Binenteles are obligatia de a respecta clauzele respective, in cazul rezilierii.
        Eu am inteles necesitatea acestui paragraf si imi doresc ca Lyoness sa fie complet acoperit in fata celor care nu stiu sa respecte regulile jocului.

Lasă un comentariu

