Un nou partener comercial

Dintr-o postare de pe Facebook aflam ca…
„Astazi, 14.01.2012, la seminarul Lyoness Day de la Oradea, am anunţat oficial intrarea unui retailer naţional food în parteneriat cu Lyoness, începând cu data de 01.02.2012, pe bază de bonuri valorice originale. Este vorba de un retailer care are 120 de locaţii în toată România.”

40 Responses to Un nou partener comercial

  1. miluch says:

    De pe twitter inteleg ca e Profi… 🙂

    • Luka says:

      Da, așa am aflat și eu chiar acum de la cineva de la București. Se pare că e oficial.

  2. Eu zic ca Lidl s-ar potrivi mai bine, pentru ca e acelasi partener si afara si nu cred ca Profi ar avea chiar atat de multe locatii…Speculez doar.

  3. Lutyk says:

    Eu stiam de Lidl ca are 120 de magazine

    • Andrei says:

      Este Profi si se pare ca este o alegere buna ! Magazine multe, sortimente multe, preturi bune ! Sa-i uram un bun venit si spor la cumparaturi prin Lyoness ! 😉

    • Luka says:

      Are vreo 130 deja, dar nu mai contează.

  4. forte slab in comparatie cu asteptarile!

  5. cnn says:

    Nemultumitului i se ia darul… asta e problema omenirii,

    De aceea sportivii sunt invingatori (unii) pentru ca nu concep sa nu invinga. Daca pleaca in cursa cu ideea ca nu vor castiga, pot sa nu mai alerge…

    Hai sa ne multumim ca este un nou partener de Food.
    Exista o alternativa acum.

  6. sorin says:

    da asa e.foarte slab

  7. barnito says:

    sa fim seriosi dupa un partener cum a fost Carrefour , Profi e c-am naspa din toate privintele : sortimentatie , preturi etc…

  8. Luka says:

    NU prea vad ce rost are sa ne plangem. Pana azi ne plangeam ca nu avem un comerciant pe food, acum ne plangem ca noul comerciant nu are magazine unde si cate am vrea noi, ca nu are sortimentatie sau preturi cum am vrea noi… Eu sunt convins ca va aparea si altul, deci nu e nici o graba pt cei care nu sunt multumiti de Profi. Mai pot astepta o perioada pana va aparea un altul mai bun.
    Am spus-o cu zambetul pe buze, dar am vorbit serios. Nici eu nu sunt pe spate in momentul asta, dar mama(de exemplu) va fi in extaz, caci pt ea Profi e cea mai buna optiune. 🙂

    • popa dan says:

      Atunci ce sa zic eu,pentru ca magazinul Profi din Beius (Bihor),s-a si inchis de vreo patru zile (nu mai mult),taman acum cand reteaua lor a intrat in Lyoness…..si am ramas si fara noul partener….o parte din cei pe care i-am inscris se uita la mine destul de chioras pt. ca a iesit „marele” Carr.(care,pe cat era de mare pe atat de mici erau procentele fie vorba intre noi).Ce sa facem?Merem inainte,asta facem.Vine ea vremea cand vom fi cautati noi,cei ce avem card Lyoness.Si de catre cei de la Carr,Real etc etc.E imposibil ca pana la finele lui 2012 sa nu mai fie unul dintre hypermarket-uri.Conteaza sa folosim cardurile daca tot le avem.Cat mai mult.

  9. neluing says:

    haideti sa nu mai fim carcotasi si sa facem in asa fel incat si Profi sa se ridice la nivelul asteptarilor noastre si datorita noua cei din Lyoness profi sa creasca si sa se dezvolte la nivelul celor de talie mai mare ( carrf ,real si ceilalti ) sa vada lumea ca datorita noua partenerii nostri se pot dezvolta si pot fi competitivi pe piata iar noi sa reprezentam o forta care are intradevar un cuvant de spus in domeniul comertului , sa dezvoltam noi comercianti mari si puternici nu doar sa-i luam de a gata sa aducem plus valoare , sa facem in asa fel sa fim doriti din ce in ce mai mult de comercianti ; eu unul sunt convins ca vor aparea si altii , in rest va doresc tuturor succes si o dezvoltare puternica si sanatoasa.
    ps . ptr cei ce n-au fost la Lyoness day de pe 14 ian va pot spune ca a fost unul de axceptie cu multe recunoasteri de la nivelul 2 pana la nivelul 6 si intradevar s-a vazut cine construieste afacerea intr-un mod corect si sanatos ( calificari de cate doua niveluri de cariera deodata ), felicitari tuturor celor care au fost pe scena si la mai mare. pe mine personal m-au incercat niste emotii de bucurie atat de puternice incat i-am cerut voie lui Cristi Lazar sa plang de bucurie pentru el si sotia sa si impreuna cu ei , desi , nu fac parte din structura lor , o zi frumoasa tuturor si mult succes pe 2012

  10. Avon Timisoara says:

    N-ar fi rau 🙂 e aproape de mine si imi folosesc si eu cardul Lyoness :))

  11. Pingback: Profi – noul partener comercial Lyoness | Elucubratii

  12. alina says:

    Personal consider ca Profi e cea mai naspa varianta. As fi vrut foarte mult sa fie Lidl, dar ma multumeam si cu Real, Kaufland sau chiar Billa. De ce n-am putea avea varianta in care am pute a alege? Ramanem iar cu un singur comerciant food despre care vom spune ca e cel mai minunat pana cand si acesta dispare de pe lista???

    • Luka says:

      Adevarul e ca trebuie sa luam atitudine și să ne spunem părerea. Eu zic să nu fi de acord cu Profi și să alegi altul.

  13. Sorin says:

    Eu tot mai sper sa fie LIDL sau KAUFLAND

    • Luka says:

      Probabil la urmatorul, acum se pare ca e clar ca e vorba de Profi.

  14. drag says:

    Salut! Poi daca intra pe bonuri valorice originale si nu merge pe card atunci sa fie sanatosi oricare dintre retailerii de food ar fi….

    • Luka says:

      Si ceilalti parteneri au inceput tot pe bonuri.
      Daca nu ne plac bonurile, putem sa asteptam pana la trecerea pe carduri. 🙂

    • virgil says:

      Cei care se plang de partenerii comerciali cu bonuri, inca nu au inteles ce inseamna Lyoness,
      Pentru cei care sunt de mai demult in sistemul Lyoness, e chiar foarte bine. Personal mi-ar placea sa fie toti comerciantii cu bonuri sau mobile. Cei vechi sunt convins ca sunt de acord cu mine..:):P

      • Lutyk says:

        Poate ca cei carora nu le plac bonurile sunt simpli clienti fideli, si nu oameni de afaceri asa ca tine. Asta e frumusetea Lyoness nimic nu e obligatoriu si e loc pentru toata lumea: si pentru clienti simpli, si pentru cardisti si pentru businessmani. Si nici una dintre categorii nu e de blamat. Nici macar cei care nu inteleg deloc Lyoness si refuza sa intre in acest sistem.

  15. Camelia says:

    Ma bucur ca vom avea un nou partener pe food, ma bucur ca va intra cu bonuri. Sper doar ca bonurile sa nu aiba valoarea minima de 50 de lei, sa inceapa de la 10 sau maxim 25 de lei 🙂 pentru a putea face cumparaturile zilnice.

  16. cnn says:

    Eu prefer bonurile pentru ca au decontarea imediata, altfel pe card cat dureaza decontarea?

  17. dorina mirisan says:

    e clar ca nu e nimic serios, atat ca unii se plimba prin lume pe banii altora, am fost ieri la profi toate scumpe si nimic de calitate, iar eu in Baia mare nu am Carr si acum vreo 2 ani am inscris pe cineva si m ati pus sa platesc 40 lei, dupa aceea cica era 20 lei, acum mi se pare gratis, labareala

    • Luka says:

      Imi explicati va rog afirmatia „unii se plimba prin lume pe banii altora”? Daca ati fost la Profi, banuiesc ca ati facut-o doar ca sa constatati ca sunt „toate scumpe si nimic de calitate”, caci dupa cum probabil stiti, Profi va fi partener Lyoness doar din februarie si doar cu bonuri. Se pare ca nu stiti dar contractul cu Carrefour s-a incheiat din decembrie, deci nu v-ar folosi la nimic daca ati avea unul in Baia Mare.
      Nu reusesc sa inteleg cine si de ce v-a pus sa platiti 40 de lei, apoi 20 si apoi nimic. Oricum, doamna Dorina Mirisan, cuvantul „labareala” mi se pare ca si-ar gasi locul mai degraba la colt de strada, decat aici. Hai sa ne exprimam civilizat.

      • dorina mirisan says:

        In anul 2006 am platit 160 euro(am factura de la bca Trans.), pt. pz. in Ly, m-am straduit sa inteleg despre ce e vorba, am inteles in sfarsit, dar in Baia Mare nu se pot aduna bani nici intro 100 de ani cu toata echipa mea, daca vreau sa mi fac cumparaturi din magazinele care acum nu mai exista, nu am masina, nu am mostenitori si am primit o revista si un card de la Ly, atat. Mi am facut o echipa si sunt bucuroasa ca nu i-am facut si acei oameni sa dea bani pt.poz. in,, afacere” si acum doi ani tocmai cu dvs am vorbit la hotel Ambasador din Baia Mare si mi ati spus ca trebuie sa plaresc 40 lei pt. a inscrie o persoana, am document, dupa o saptamana am sunat la sediu si mi au spus ca daca vreau sa mai inscriu costa 20 lei, deci cum se poate numi cuvantul civilizat pe care il meritati? eu imi vreau banii inapoi si o sa fac demersurile pentru ai recupera si pe langa toate astea o sa va fac si o reclama cat se poate de frumoasa si oriunde se poate, ca har Dlui acum ai posibilitati.

      • Luka says:

        Nu stiu exact ce aveti sa-mi reprosati mie personal, dar hai sa vedem punctual care ar fi supararile dvs.
        Am inteles ca aveti inca de la inscriere 3 unitati in sistem. Si ati mai depus inca 40 de lei(banuiesc ca 43 lei, caci atata costa atunci o inscriere), suma care probabil se afla si acum in contul dvs de cumparaturi, daca nu i-ati folosit la inscrieri. Au fost sume platite la banca care s-au regasit imediat in biroul dvs personal. Ati mai inscris alte persoane carora nu le-ati recomandat sa-si puna unitati cu avans. NU ati facut cumparaturi si probabil ca si ceilalti v-au urmat exemplul. Nu ati folosit recash-ul cu toate ca aveati posibilitatea pana acum.
        Pe de alta parte daca ma uit pe http://www.lyoness.ro vad ca in Baia Mare sunt 73 de comercianti.
        http://www.lyoness.net/internal/ro/Public/DealerSearch?l=baia+mare&c=RO&la=ro-RO&r=10&ol=3&cp=0&rp=12&ssa=0&rz=310272&rzc=Arad&ft=2&wl=False&s=1
        Sa fie oare toti scumpi si cu marfa sub standardul dvs?
        Inteleg ca la restaurant nu mergeti, masina nu aveti, de mobila sau electrocasnice nu ati avut nevoie pana acu si nici n-ati avut nimic de reparat prin casa, dar banuiesc ca v-ati imbracat in toti anii acestia, v-ati incaltat, ati mancat si probabil v-ati cumparat si medicamente. Sau nu?
        Toate acestea le puteati face (chiar si in parte) prin Lyoness si la fel si cei inscrisi de dvs, caci am constatat ca in Baia Mare sunt multi comercianti, chiar si in aceste domenii.
        De ce nu i-ati folosit?
        Oare de ce ceilalti clienti Lyoness din Baia Mare folosesc Lyoness?
        Oare ce ar trebui sa faca Lyoness pt dvs pt a fi multumita?

        Si apropo, eu personal sunt in Anglia (pe banii mei) pt a dezvolta afacerea Lyoness. Maine ajung in tara, imi voi vedea copilul cateva ore si plec mai departe. As putea sa stau si eu acasa si sa o „labaresc” uitandu-ma la tv si plangandu-ma ca nimeni nu ma ajuta. Eu am ales sa fac ceva, cu totul altceva.

  18. Judith says:

    Orice partener comercial sub orice forma ar fi ,este binevenit cu conditia sa fie seriosi si sa plateasca la timp discountul

  19. dorina mirisan says:

    Da m-am imbracat de second hand, am 58 ani( sunt batrana dar nu proasta) si oricum nu ma va convinge nimeni ca Ly e o afacere serioasa, deci imi vreau banii inapoi si apropo nu stau si ma plang, lucrez si in ziua de astazi si vizitez deseori site ul lyoness.

    • popa d says:

      D-na Dorina, nu stiu cum sa va intreb,e ok,nu „sunteti proasta”,asta e sigur, nu sunteti nici batrana si asta e sigur (mai aveti pana la 80 de ani)- oricum multi ani inainte- dar lamuriti-ma si pe mine pentru ca si eu am „bagat” bani in sistemul asta , pentru ce v-ati pozitionat in avans in sistem?Ati crezut cumva ca veti castiga de 8 ori mai mult,stil Caritas?Si eu am pus ceva bani in acest sistem,daca se cheama cumva „pus”,adica si eu am luat pozitii in avans nu de 160 de EUR ci mult mai mult,si credeti-ma sunt mai mult decat multumit de felul in care se deruleaza aceasta afacere.Iar atunci cand am dat aceasta informatie mai departe,pentru 10 persoane costurile mele au fost ca ale dvs,respectiv 430 lei.Odata cu dezvoltarea sistemului, costurile de inscriere au scazut ft. mult in prezent 8,60 sau 4,30 lei, stiti asta daca va uitati pe pagina.Acest lucru e ft normal,pt ca pt toti cei care am investit intr-o afacere la inceput costurile sunt mai mari decat pt cei inscrisi ulterior.Nu inteleg cu ce sunteti nemultumita.Daca tot va uitati pe pagina ati citit sper si modul in care Lyoness acorda restituirile,iar acolo o sa vedeti ca putei castiga in viitor mult mai multi bani decat 160 de EUR. Apoi daca v-ati folosit cardul, nu ati primit cumva bani inapoi la fiecare cumparatura? Asta nu cred.Am o veste „proasta” pt dvs.Va vreti banii inapoi,dar nu peste mult timp o sa va para rau ca nu faceti parte din una din cele mai mari si serioase afaceri ale lumii.

  20. virgil says:

    Am auzit un zvon, ca Profi ar inchide magazinele…persoana respectiva mi-a zis ca din 06.02.2012 produsele la Profi se vor vinde cu 70% reducere. Sursa nu e 100% sigura, poate a mai auzit cineva, ceva…:)

    • Luka says:

      Zvonul ala l-am auzit si eu… Intre timp am auzit ca din 12 vom avea deja bonuri… Ce sa faci, e greu cu zvonurile astea.

  21. Costin Neagu says:

    Oare va fi adevarat ? http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/pe-13-februarie-magazinele-profi-se-inchid-insa-nu-se-stie-cand-vor-fi-redeschise-160708.html

    Om trai si om vedea

  22. Costin Neagu says:

    Retailerul Profi, deţinut de fondul de investiţii Enterprise Investors, va închide reţeaua de 108 magazine pentru zi, pe 13 februarie, pentru a o redeschide pe 14 februarie.

    „Este vorba de o acţiune de marketing. O vor închide pe 13 şi o vor redeschide pe 14 februarie. Este o acţiune de repoziţionare a reţelei care mult timp a fost considerată discounter. Acum se va poziţiona ca reţea de supermarketuri”, spune o sursă din piaţă.

    Reţeaua nu îşi va schimba numele, ci doar poziţionarea pe piata.

    [sursa http://www.zf.ro]

    • andreea says:

      buna am o dilema si poate ma ajutati si pe mine vreau sa imi cheltuiesc banii din pozitii la partenerii lyoness cum procedez???

      • Luka says:

        La cumpaatura de valoare f mare se poate face „completare”, dar cel mai simplu mi se pare prin recah. Solicită pe adresa office@lyoness.ro un formular de RECASH, completeaza-l pt prima unitate(10001) și trimite-l înapoi. Pe masura cumpărăturilor pe care le faci, discounturile îți intra in contul bancar. In momentul in care ți-ai recuperat cei 215 poți sa optezi(sau nu) pt recash la următoarea unitate. Nu îți recomand să-ți activezi recash pe mai multe deodată.

  23. Attila Virgil says:

    In casgback magazine numarul 3 din 2012 apara publicitate la Profi Romania, si spune ca intra cu cardul? stie cineva despre ce e vorba?

    • Luka says:

      Am vazut si eu. Doar viitorul ne va spune daca e o informatie „scapata” inainte de termen, sau e o simpla eroare. 🙂

Lasă un comentariu

