La multi ani!

La multi ani!

Incep astfel caci acesta este primul post din 2012. Abia aseara am ajuns acasa dupa un inceput de an mai… deosebit. O sa incerc sa explic in doar cateva cuvinte. In 31 decembrie am sarit in masina si am luat-o spre Brasov.  Nu pot sa trec mai departe fara sa amintesc popasul pe care l-am facut la Fantanita Haiducului, unde ne-am ghiftuit intr-un mod de-a dreptul barbar, binenteles cu cashback. 🙂

In Brasov ne-am intalnit cu bunii nostri prieteni care dealtfel au fost „vinovati” pt organizare, ne-am cazat in Bran si putin inainte de miezul noptii ne-am instalat in Bamboo (ce fite pe noi! 🙂 ) in Brasov. Revelionul a fost grozav, atmosfera super(cum altfel, daca esti impreuna cu cei dragi) si am batut in retragere abia spre dimineata. Primele 2 zile din an au fost de relax. Mai o piscina, mai o sauna… pe langa un vin fiert la Predeal si o vizita acasa la nenea Dracula…

Din Bran ne-am incolonat (la propriu) si am plecat la Valcea. Prietenii din zona ne-au spus ca au multe cunostinte venite de sarbatori acasa de prin strainataturi si un Business Info special pt ei ar fi extraordinar. Cu toate ca ne asteptam la doar cateva persoane, ne-am adunat peste 40 si binenteles, ziua urmatoare s-a lasat cu multe, multe intalniri.

Stiind ca vineri, la Galati, era organizat un „revelion intarziat” Lyoness nu am putut rata ocazia de a fi alaturi de „familia” noastra de acolo intr-un astfel de moment. Fara sa le spunem nimic, in secret, am tras o fuga pana la Terasa Tineretului din Galati si le-am facut o mica surpriza. Nu pot sa spun decat ca a fost extraordinar. Ne-am simtit nemaipomenit alaturi de prietenii care alcatuiesc familia Lyoness Galati si ma bucur ca nu va trece mult si vom recidiva. 

Ieri am fost toata ziua pe drum (Galati – Bucuresti – Valcea – Arad) si nu am fost feriti de traficul infernal datorat retrgerii spre vest a hoardelor navalitoare de romani veniti de prin lume cu ocazia sarbatorilor.

Revenind la ziua de azi, iata-ne din nou acasa, gata sa ne incepem oficial noul an… cu chef de munca, chef de distrctie si mai ales cu chef de… duca, caci peste cateva zile zburam din nou spre Londra.  🙂

2 Responses to La multi ani!

  1. Violeta spune:

    LA MULTI ANI !!! si voua din partea sibienilor! Intr-adevar la Fantinita Haiducului se mananca bine:)) Noi facem cate un drum pana acolo pentru ciorba de fasole boabe in paine…si ceapa rosie:)

    • Luka spune:

      Noi am mancat „Platoul Haiducului”, mamaliga cu branza(de burduf) si smantana si slanina afumata cu ceapa si Antonia a primit un snitel cat un capac de roata. La sfarsit am intrebat daca au camere „cu ora” 🙂 si domnisoara (incurcata) mi-a raspuns negativ, asa ca am comandat cafea caci mai aveam de condus si dupa ospatul respectiv…

Lasă un comentariu

