Cum poti lua/da teapa cu asa-zisa afacere cu asigurari de sanatate?

             „Vanatorii de oportunitati”, acei tipi care ori de cate ori apare cate o „afacere noua” sar ca arsi si bombardeaza lumea cu oferte senzationale, nu aveau cum sa rateze marea afacere cu asigurari de sanatate. De fapt ei nu rateaza nimic din ceea ce incepe cu „cea mai noua afacere”. Am primit si eu oferte diverse in acest sens si le-am refuzat politicos. In primul rand nu eram interesat de asa ceva si pe de alta parte, sistemul(asa cum mi-a fost prezentat mie initial) mi s-a parut o tentativa de MLM esuata intr-o dubioasa schema piramidala. Despre asigurari de sanatate se vorbea cu totul tangential.
Dupa cum spuneam, am refuzat din start oferta si neinteresandu-ma nici nu i-am dat foarte mare atentie, dar zilele trecute cineva mi-a atras atentia asupra unui articol dintr-un ziar si atunci am dat un ochi pe net sa vad ce mai spune lumea. Si iata ce spune lumea…
In primul rand Ministerul Sanatatii ne spune ca s-a autosesizat cu privire la apariţia unor „agenţi pentru reforma sănătăţii” care promit câştiguri importante din strângerea de adeziuni la viitoarele case private de asigurări de sănătate.

“În ultimele zile a apărut un fenomen îngrijorător care se dezvoltă la limita legii şi care prevede un sistem piramidal de colectare a unor adeziuni pentru viitoarele case private de asigurări de sănătate. Vreau să trag un semnal de alarmă şi să subliniez că, deocamdată, legislaţia privind asigurările de sănătate este neschimbată. Orice modificare operată va fi făcută publică de către autorităţi, astfel încât cetăţenii să cunoscă exact şi corect modul în care pot accesa sistemul de asigurări private de sănătate”, a declarat RITLI Ladislau, ministrul Sănătăţii.

Asiguraţii trebuie să ştie că aceste firme care au apărut recent pe piaţă nu sunt autorizate, tabelele pe care le întocmesc cu date personale ale cetăţenilor sunt lipsite de valoare juridică. Mai mult, reprezintă un risc să prezinţi date personale unor persoane necunoscute.

Noul proiect de lege privind reforma în Sănătate este în lucru. Atunci când acesta va fi finalizat, iar sistemul de asigurări de sănătate private conturat, Ministerul Sănătăţii şi Casa Naţională de Asigurări de Sănătate îl vor pune în dezbatere publică.
Citatul este preluat de pe site-ul Ministerului Sanatatii . Puteti de asemenea sa cititi articole pe aceasta tema si in Ziarul Financiar, Curierul National, Capital sau Adevarul .

Nu pot sa spun decat ca imi pare rau pt cei care in mod onest (dar si naiv), incercand sa-si rotunjeasca veniturile prin munca cinstita, au fost inselati, dar totusi sper ca nu au dat banii degeaba 🙂 si au invatat ceva. „Vanatorii de oportunitati” sunt obisnuiti sa ia tepe, vor incerca sa-si scoata paguba dand-o mai departe si binenteles deja au auzit de o afacere si mai noua, „cea mai tare afacere”. 🙂

6 Responses to Cum poti lua/da teapa cu asa-zisa afacere cu asigurari de sanatate?

  1. Imi pare rau ca ai postat un astfel de articol mai ales in momentul in care esti inscris in Lyoness. Cunosc foarte bine ambele sisteme pentru ca fac parte din ambele si te asigur ca nu e chiar asa cum crezi tu.
    Faci parte dintr-un sistem si e trist ca nu poti accepta si un altul, mai ales ca si celalalt este destul de bine testat si functioneaza.
    Indiferent cum vrei tu sa il prezinti – ca ii ajuti pe altii sa castige – toate inseamana acelasi lucru: ca te implici si muncesti pentru a castiga. Daca nu aveai nimic de castigat nu cred ca te mai agitai atat sa ii ajuti pe ceilalti – mai ales si necunoscuti.
    Asadar, un mic sfat – studiaza/testeaza apoi judeca!

    • Luka says:

      Ooooooo, nu am inteles de la bun inceput subiectul comentariului, dar acum m-am prins.
      Ce anume nu e in regula cu articolul meu? Ca am citat din comunicatul Ministerului Sanatatii?
      Unde este testat si unde functioneaza „sistemul”, caci din comunicatul MS nu prea s-ar intelege asa ceva?
      Si ce legatura ar putea fi intre Lyoness si chestia mai sus amintita?
      Cat despre sfatul tau… De studiat as putea sa incerc, dar de testat… Ceva ce nu-mi inspira incredere, nu voi testa. Da, m-as implica in ceva ce-mi aduce castig si ii ajuta si pe altii, dar in nici un caz in ceva ce imi da banuiala ca la urma vor ramane si oameni cu buza umflata.
      Mi-ar placea totusi ca MS sa bata campii si eu sa ma fi inselat… Timpul ne va da raspunsul.

  2. Lutyk says:

    Scuze de off topic. Ce plugin folosesti pentru „Recomanda pe:” si pentru „Fill in your details below or click an icon to log in:”
    Multumesc.

    • Luka says:

      Scuze ca te dezamagesc, folosesc doar opțiunile oferite de WordPress.

  3. aly says:

    vreau sa multumesc sfintilor rafael mihail si gavril pentru ajutorul lor

    • Luka says:

      Comentariul e offtopic dar sigur cei vizati vor aprecia.

Lasă un comentariu

