Recunosti locul???

Am gasit pozele astea in calculator si mi-a suras ideea unei… ghicitori. 🙂
Hai sa vedem…

Cine recunoaste locul?

Priveste urmatoarele doua imagini si spune de unde sunt.

5 Responses to Recunosti locul???

  1. miluch spune:

    Sibiu ? 🙂

  2. Lutyk spune:

    Sighisoara?

  3. Eu cred ca sunt din Sibiu, undeva in Piata mica (parca asa ii spunea la locul ala, desi, s-ar putea sa gresesc)….Oricum, chiar daca nu e acolo, mi s-a facut dor de hoinarela 🙂

  4. popalumi spune:

    Nu stiu.

  5. Luka spune:

    Este vorba despre Casa Calfelor (cred ca asa se numeste) din Sibiu. Se ajunge usor din Piata Mica, trecand peste Podul Minciunilor.
    http://www.casacalfelor.eu/ro/

Lasă un comentariu

