Romania, risc pentru străini

Citesc din cand in cand blogul lui Cabral si ieri am gasit un articol in care promova un alt blog. Fie ca stiti, fie ca nu, Adelin Petrisor, tipul ala de la TV pe care l-am vazut mai prin toate razboaiele lumii, are blog si Cabral i-l promova. Adevarul e ca si avea ce. Curios am citit pe-acolo, mi-a placut, m-a impresionat si l-am bagat si la Blogroll. 🙂
Primul articol pe care l-am citit era legat de informatia pe care o gasise el pe pagina INSI (International News Safety Institute) legata de Romania. Apare acolo ca Romania prezinta „un risc moderat și că străinii trebuie să aiba grijă pentru că anumite zone-s periculoase”.
„Știu că nu avem infrastructură, că economia este varză, guvernul praf, corupția e la ea acasă, dar că România nu e sigură.. mi se pare o enormitate. În aceste condiții, vă îndemn pe voi să le umpleți emailul celor de INSI. Pe un ton civilizat trebuie să le arătăm că nu suntem un Afganistan mai mic, ci o țară liniștită.Diplomații străini, turiștii se plimbă fără să fie în pericol de moarte. Suntem chiar mai mult decât înțelegători cu străinii. Uneori, pușcașii marini scapă chiar și când ne iau puțin pe bullbar-ul jeepului cu numere de CD! ”

Cititi articolul original: http://www.adelin-petrisor.ro/?p=7040

Lasă un comentariu

