The Shift – ambition to meaning – Wayne Dyer

Am vazut un film deosebit. L-am vazut intr-un loc deosebit, in casa unor prieteni din Valcea, Alina si Bogdan(era sa o uit pe Ioana) un loc magic… Nu stiu de unde vine acea magie. Casa e „altfel”, poate familia lor e deosebita, poate animalele din casa ce vietuiesc asemeni  celor din arca lui Noe, poate atelierul de pictura a lui Bogdan… Cine stie. Si de cate ori mergem la ei, vedem cate un film, Bogdan e maestrul de ceremonii. De data asta am vazut acelasi film de doua ori. Ei ne spuneau ca e a patra oara. Nu intelegeam cum poti vedea un film de patru ori. L-am vazut o data si am simtit nevoia sa-l vad si a doua oara. Am fost fermecat si sigur ca a treia oara voi descoperi lucruri noi. E un film extraordinar ce trebuie vazut.

One Response to The Shift – ambition to meaning – Wayne Dyer

  1. Pingback: Wayne Dyer – Ambition to Meaning – The Shift – in romaneste “Schimbarea” | Luka's World

Lasă un comentariu

